تبیان، دستیار زندگی
در این کارگاه با یک نرم افزار برنامه نویسی بسیار جذاب آشنا می شوید، با استفاده از آن انیمیشن یا بازی رایانه ای می سازید، از کار با آن لذت می برید و ایده هایی برای انجام پروژه های دانش آموزی می یابید.....
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازی کامپیوتری بسازید!آرشیو شد

بازی های رایانه ای

معرفی کارگاه:

در این کارگاه با یک نرم افزار برنامه نویسی بسیار جذاب آشنا می شوید، با استفاده از آن انیمیشن یا بازی رایانه ای می سازید، از کار با آن لذت می برید و ایده هایی برای انجام پروژه های دانش آموزی می یابید.

Scratch نرم افزاری است که توسط  ((Lifelong Kindergarden Group)) در ((MIT Media Lab)) تهیه شده است و به طور گسترده ای در دنیا برای آموزش منطق برنامه نویسی به کودکان و نوجوانان استفاده می شود. آموزش این نرم افزار با توجه به قابلیت هایی که دارد، از ابتدا با انجام تمرین های جالب و متنوع آغاز می شود و دانش آموزان می توانند در حین کار با scratch با مفاهیم مهم برنامه نویسی آشنا شوند.

بازی کامپیوتری بسازید!

برنامه کارگاه یک روزه ویژه ی دبیران

تاریخ

زمان

برنامه

23/06/90

9 الی 11

معرفی محیط و ابزارها و دیدن نمونه های ساخته شده

11:30 الی 13

انجام تمرین برای درک قابلیت ها و منطق برنامه نویسی

14 الی 16

دیدن نمونه های پیشرفته و تحلیل آن ها و پیشنهاد عنوان پروژه

 مکان: تهران، میدان فلسطین، پژوهش سرای دکتر کاظمی آشتیانی منطقه 6 تهران

دبیرخانه: 81202311

برآورد هزینه ها:

لازم به ذکر است که هزینه ی پذیرایی و ناهار در روزهای برگزاری کارگاه بر عهده ی تبیان می باشد

عنوان کارگاهظرفیت کارگاههزینه شرکت در کارگاه دبیر (ریال)
بازی بسازید (ویژه ی دبیران)

25

380000

برنامه کارگاه دو روزه ویژه ی مدارس راهنمایی

تاریخ

زمان

برنامه (روز اول)

برنامه (روز دوم)

19/6/90

20/6/90

9 الی 11

معرفی محیط و ابزارها

و دیدن نمونه های ساخته شده

انجام تمرین برای درک قابلیت ها

و منطق برنامه نویسی

11:30 الی 13

انجام تمرین برای درک قابلیت ها

و منطق برنامه نویسی

انتخاب یک پروژه ی کوتاه

و شروع آن

14 الی 16

دیدن نمونه های پیشرفته و تحلیل آن ها

و پیشنهاد عنوان پروژه

ادامه ی انجام پروژه

و پیشنهاد عنوان پروژه های بعدی

برنامه کارگاه دو روزه ویژه ی مدارس ابتدایی

تاریخ

زمان

برنامه (روز اول)

برنامه (روز دوم)

21/6/90

22/6/90

9 الی 11

معرفی محیط و ابزارها

و دیدن نمونه های ساخته شده

انجام تمرین برای درک قابلیت ها

و منطق برنامه نویسی

11:30 الی 13

انجام تمرین برای درک قابلیت ها و

منطق برنامه نویسی

انتخاب یک پروژه ی کوتاه و شروع آن

14 الی 16

دیدن نمونه های پیشرفته و تحلیل آن ها

و پیشنهاد عنوان پروژه

ادامه ی انجام پروژه

و پیشنهاد عنوان پروژه های بعدی

برآورد هزینه ها:

عنوان کارگاه

ظرفیت کارگاه

هزینه شرکت در کارگاه دانش آموز (ریال)

بازی بسازید

25

480000

مراحل ثبت نام:

1. تکمیل فرم ثبت نام

2. واریز هزینه شرکت در کارگاه با توجه به جدول فوق به شماره حساب سیبا (بانک ملی) 0101692812002 به نام موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان

توجه: لطفا در انتخاب کارگاه و مبلغ پرداختی مربوط به آن دقت فرمایید. هزینه پرداخت شده قابل برگشت نخواهد بود.

بخش پروژه های دانش آموزی، تهیه: الناز فطیرخورانی

تنظیم: نسرین صادقی