• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
زن ریحانه آفرینش (بازدید: 16531)
جمعه 24/3/1387 - 13:57 -0 تشکر 43214
زنان موفق ایرونی

سلام دوستان

در این تاپیک قصد داریم زنان موفق ایرانی رو بشناسیم و دلایل موفقیتشون رو بدونیم و کار های شگفت آوری که انجام دادند را بدونیم .

كاش معشوق ز عاشق طلب جان میكرد

تا كه هر بی سر و پایی نشود یار كسی

کد بازاریاب :424322

يکشنبه 7/11/1386 - 16:24 - 0 تشکر 26972

جلیقه ضد گلوله، ضد آتش، برف‌پاك‌كن‌های شیشه جلوی اتومبیل و چاپگرهای لیزری توسط زنان اختراع شدند.

شنبه 25/12/1386 - 21:25 - 0 تشکر 33855

نه نمی دونستم!واقعا آفرین به خانم ها

 

خدايا در برابر هر آنچه انسان ماندن را به تباهي مي کشاند مرا با نداشتن و نخواستن رويين تن کن. (علي شريعتي)

.

.

"مدير انجمن زن ريحانه ي آفرينش"

"جانشين انجمن زبان انگليسي"

يکشنبه 25/1/1387 - 10:1 - 0 تشکر 36600

**به نام حضرت دوست**
سلااااااااام..ههههههه...وااااااااای.. چه جالب!!‌منم نمیدونستم!! دیگه چیا!! واقعا چقذه این خانوما مبتكرن!! واقعا... دستشون مرسی باشه. یا علی مواظب خودتون و دلای پاکتون باشید.
ندای آسمانی من در راه عشق مرحله قرب و بعد نیست می‏بینمت عیان و دعا می‏فرستمت.

جمعه 24/3/1387 - 14:16 - 0 تشکر 43215

انوشه انصاری (زاده ۱۳۴۵ خورشیدی برابر با ۱۹۶۶) کاوشگر و رئیس انجمن گردانندگان شرکت فناوری ارتباط از راه دور (TTI) می‌باشد.

او متولد شهر مشهد در ایران است و در سال ۱۳۶۶ (۱۹۸۴) به همراه خانواده‌اش به آمریکا مهاجرت کردند. انوشه مدرک کارشناسی خود را در رشته مهندسی الکترونیک و علوم رایانه (EECS) از دانشگاه جورج میسون و مدرک کارشناسی ارشد خود را در زمینه مهندسی الکترونیک از جورج واشنگتن اخذ کرده‌است. او در حال حاضر مشغول طی کردن دوره‌ای در دانشگاه سوئین‌بورن می‌باشد تا بتواند دومین مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته ستاره‌شناسی دریافت کند.

او در سال ۲۰۰۰ از سوی مجلهٔ «زن شاغل» به‌عنوان کارآفرین برتر شناخته شده‌است. او از بنیان‌گذاران یک شرکت مخابراتی در آمریکا به نام تی.تی.آی (TTI) بوده که اکنون تحت مالکیت سنوز نتورک قرار دارد.
انوشه انصاری به همراه برادر همسرش در سال ۲۰۰۳ (میلادی) جایزه ۱۰ میلیون دلاری سالیانه «انصاری اکس-پرایز» (Ansari X-prize) را بنیان نهاد. هدف از این جایزه تشویق بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری و ورود به بازار سفرهای فضایی است که تا پیش از این در انحصار تعداد انگشت‌شماری از دولت‌ها بوده است.
سفر به فضا
نماد ماموریت فضایی انوشه انصاری، با پرچم‌های ایران، آمریکا، نقش ایستگاه فضایی بین‌المللی، و نقشه ایران روی کره زمین :انوشه انصاری همیشه عاشق فضا و فضانوردی و در پی راه یافتن به فضا بوده‌است.در ۱۸ اردیبهشت ۱۳۸۵ (۸ مه ۲۰۰۶)، سازمان فضایی روسیه به طور رسمی اعلام کرد که انوشه انصاری به‌عنوان اولین زن گردشگر فضایی در یکی از پروازهای فضاپیمای سایوز که برای بهار ۱۳۸۶ برنامه‌ریزی شده بود، به مدار زمین سفر خواهد کرد. اما پس از رد صلاحیت دایسوکه انوموتو، داوطلب ژاپنی، به دلایل پزشکی و جا ماندن او از مأموریت سایوز تی‌ام‌ای-۹، قرار شد انوشه انصاری در ۲۳ شهریور ۱۳۸۵ با این گروه همراه شود.
وی اولین فضانورد ایرانی دنیاست و اولین زن و چهارمین نفری است که هزینه سفر فضایی خود را پرداخت کرده‌است. انوشه انصاری ترجیح می‌دهد در مورد خود از عنوان «فضانورد همراه» بجای واژه «گردشگر فضایی» استفاده کند.
فضاپیمای سایوز (ماموریت سایوز تی‌ام‌ای-۹) حامل انوشه انصاری، فرمانده روسی میخاییل تیورین، و مهندس پرواز اسپانیایی-آمریکایی‌ مایکل لوپز الگریا در صبح روز دوشنبه ۱۸ سپتامبر سال ۲۰۰۶ از پایگاه فضایی بایکونور در قزاقستان به فضا پرتاب شد. دو روز پس از قرار گرفتن در مدار زمین، فضاپیمای سویوز در ۲۰ سپتامبر ۲۰۰۶ با موفقیت به ایستگاه بین‌المللی فضایی ملحق شد و اقامت ۹ روزه انوشه انصاری در ایستگاه فضایی آغاز شد.سرانجام پس از ۹ روز اقامت و پژوهش در ایستگاه بین‌المللی فضایی، انوشه انصاری در سحرگاه ۷ مهر ۱۳۸۵ مصادف با ۲۹ سپتامبر ۲۰۰۶ میلادی به همراه پاول وینوگرادف روسی و جفری ویلیامز آمریکایی، دو تن از فضانوردان ساکن ایستگاه، به زمین بازگشت و پس از فرود وی در ۹۰ کیلومتری شمال آرکالیک در قزاقستان با استقبال گرم خانواده‌اش از جمله همسرش حمید و مقامات محلی و مسئولین سازمان فضایی روسیه مواجه شد. وی پس از معاینات پزشکی با بالگرد برای مراسم خوش‌آمدگویی به شهر کوستانی (در قزاقستان) منتقل شد.
انوشه انصاری در طول ۹ روز اقامت خود در ایستگاه بین‌المللی فضایی مجموعه‌ای از آزمایش‌های علمی زیر را برای آژانس فضایی اروپا انجام داد:

پژوهش در مورد علل کم‌خونی
تاثیر تغییرات ماهیچه‌ای بر کمردرد
تاثیر تشعشعات فضایی بر روی فضانوردان ساکن در ایستگاه بین‌المللی فضایی و گونه‌های میکروبی که در آن ایستگاه پرورش داده شده‌اند.

كاش معشوق ز عاشق طلب جان میكرد

تا كه هر بی سر و پایی نشود یار كسی

کد بازاریاب :424322

سه شنبه 28/3/1387 - 2:5 - 0 تشکر 43728

 با سلام

من به دلیل ضعیف بودن تقیدات دینی در ایشون عقیده زیادی به همچین زنانی ندارم بهتره کسانی معرفی بشن که که اول یک زن مسلمان باشند.

یاعلی

جمعه 11/5/1387 - 14:59 - 0 تشکر 50180

سلام، میدونم متن طولانیه ولی پیشنهاد میکنم بخونید، شاید هم علت اینکه چرا ما خیلی از زنان موفق و افتخار آفرین را نمی شناسیم پیدا کردید!

درمان بیماران قطع نخاعی ثمره تلاش سر سختانه وخستگی ناپذیر بانوی ایرانی

یکی از زنان موفق ایرانی سرکار خانم دکترمعصومه فیروزآبادی است کسیکه بعد از 12 سال تحقیق وکار آزمایشگاهی وتلاش خستگی ناپذیر وبا امکانات بسیار کم توانست از طریق تزریق سلول شوان به بیماران ضایعه نخاعی و درمان این نوع بیماران، افتخار بزرگی برای ایران و ایرانی در جهان بیافریند ، دكتر معصومه فیروز آبادی از 23 سال قبل تحقیقات خود را آغاز كرده است و از سال 1364 مشغول به فعالیتهای پژوهشی است. و هم اكنون مسئول آزمایشگاه ترمیم بافت و عضو هیئت علمی مركز تحقیقات بیوشیمی و بیوفیزیك دانشگاه تهران می باشد. ایشان یکی از اساتید برجسته‌ی دانشگاه تهران هستند، دكتر فیروز آبادی کار خودش رو با امکاناتی نزدیک به صفر وتنها باکمک یک دانشجوی ترم اول پزشکی آغاز کرد، اگرچه این کار در ابتدا غیر ممکن به نظر می رسید ولی سرانجام به ثمر نشست و اشک شادی در چشمان بسیاری از بیماران جاری کرد. دریکی از مصاحبه ها که درباره اینکه چطور شد که وارد این تحقیقات شدید وجرقه این كار از چه زمانی در ذهن شما زده شد سوال شده بود اینطور پاسخ دادند:"حدود سالهای 74-73 بود كه جانبازان زیادی را در ارتباط با جنگ داشتیم و این موضوع به شكل حادی مطرح بود، دیدن وضعیت جانبازان و روحیه بالای آنها باعث شد كه احساس كنم وظیفه داریم كاری برای آنها انجام دهیم. بخصوص كه گرایش رشته تحصیلی من، نروبیولوژی بود و می توانست در ارتباط با ترمیم سیستم اعصاب و آسیبهای نخاعی باشد.
اگر امید وتلاش مجدانه وخستگی ناپذیر اونبود این طرح هیچوقت به نتیجه نمی رسید، حتی وقتی که در اواخر کارکه ازیک آقای دکتر جراح دعوت به همکاری کرد آن دکتر با مشاهده امکانات کم آزمایشگاهی اورا مورد تمسخر قرارداد وبا ایشان همکاری نکرد. ازویژگی های شخصیتی ایشون تواضع بسیار زیادشون هست که کاری که ثمره 12 سال تلاش با همکاری یک دانشجو بوده را یک کار تیمی بنامیم و سهم همه افراد این تیم و کسانیکه فقط در مراحل پایانی کار همکاری داشته اندرا یکسان در نظر بگیریم. دریکی ازمصاحبه ها از یکی از همکاران ایشان پرسیده شده بود ایده اصلی این طرح متعلق به چه کسی بوده وآن آقا در پاسخ به جای جواب واضحی که این سوال داشت عنوان کردند درکارهای گروهی اینکه ایده متعلق به چه کسیست اهمیتی نداره!! گرچه این چیزها برای خانم دکتر فیروز آبادی اهمیتی نداشت چون او جز هدفش که درمان بیماران قطع نخاعی بود چیزی نمی دید و مزد خودش راهم در برق شادی نگاه واشک شوق بیمازان بهبود یافته گرفت، او نه بعد مالی کار را می دید نه شهرت، حتی در یکی از مصاحبه ها که می خواستند برای گرفتن تعدادی عکس از ایشان وقت بگیرند گفته بود عکس یک زن چادری رابیندازید کافیه بقیه اش خیلی اهمیت نداره!

در حالیکه هنوز این طرح به طور کامل درکل کشور اجرا نشده عده ای به فکر ایجاد پایگاه در خارج ازکشور وکسب سود و درآمد از این طرح هستند، ولی خانم فیروز آبادی سود بالاتری از این راه برد، همانطور که در بخشی از مصاحبه شان عنوان کردند: باورتان نمی شود! مورد اول پیوند را که انجام دادیم از جانبازان عزیزی بود که از 18 سال پیش روی ویلچر نشسته بود، این عزیز پس از دو سه روز با من تماس گرفت و گفت: پاهای من گزگز می کند، در آن شرایط باور کنید با هیچ جمله ای نمی توانم شوق و خوشحالی خود را در آن لحظات توصیف کنم.

جالبه بدونید زمانیکه که طرح ایشون به نتیجه رسید فقط یک مقاله درISIجاپ کرده بودند، در حالیکه کاخ آمال وآرزوهای اساتید ودانشجویان ایرانی تعداد مقاله بیشتر است، حالا اینکه این مقاله چقدر مفید وکاربردی هست وچه مشکلی را از مشکلات جامعه بر طرف میکنه اهمیتی نداره!

راستی فکر می کنید اگه تعداد افرادی با خلوص نیت وپشتکار خانم دکتر فیروز آبادی بیشتر بود الان چند درصد از مشکلات دنیا حل شده بود؟ 

بر قله های سبزجهان خیمه می زنیم تا چشم آسمان نبیند ذلیلمان

يکشنبه 13/5/1387 - 0:44 - 0 تشکر 50366

به نام خدایی که همین نزدیکی هاست

سلام

با تشکر از مطلب خوب و زیبای خانم آقا زاده، در مورد معرفی این خانم ها، منم با نظر آقای مهدی313 موافق هستم ولی نمیشه عقاید شخصی خودمون رو اینجا وارد کنیم، در کل کار ایشون افتخاری برای ایران داشت، هرچند کم نیستن خانم هایی همچون انوشه انصاری

یه مطلبی رو هم من چند وقت پیش در تبیان خوندم در مورد خانمی بودن اسمشون رو یادم نیست، که ایشون نابغه ریاضی ایران هستن و تونستن معادله ای بسیار سخت رو حل کنن و جز 10 نفر برتر دنیا باشن، اون رو پیدا کنم حتما میزارم بخونن دوستان

التماس دعا

كار ما نیست شناسائی "راز" گل سرخ
كار ما شاید این است
كه در "افسون" گل سرخ شناور باشیم...
دوشنبه 14/5/1387 - 14:43 - 0 تشکر 50548

به نام خدا

سلام ، برای من که از بچگی دوست داشتم خلبان بشم ، شناختن و خواندن شرح حال اولین زن خلبان ایرانی آن هم کسیکه درسن19 سالگی خلبان شده والان هم خلبان یك جت تیز پرواز از نوع جت فالكن۱ است جذابیت زیادی داشت، اگرشما هم به پرواز علاقه دارید و دوست دارید اولین زن خلبان ایرانی را بشناسید این متن را بخوانید!

اولین خلبان زن ایرانی ، خلبان هواپیمای جت

شهلا ده بزرگی

خلبان سازمان هواپیمایی کشور
-
دارای گواهینامه خلبانی بازرگانی
-
دارای درجه ریتنیگ معلم خلبانی درجه 1
-
دارای درجه ریتینگ پرواز با دستگاه ریتینگ اینسترامت
-
اخذ تایپ هواپیمایی جت فاکلن
-
گذارندن دوره پرواز فلایت چک
-
آموزش خلبانی به دانشجویان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، کمیته انقلاب اسلامی، نیروی دریایی، جهاد سازندگی و شرکتهای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و خدمات هوایی آسمان و سایر ارگانهای مملکتی
-
شرکت در پروازهای دیده بانی در جنگ تحمیلی
-
حضور فعالانه در دوران جنگ تحمیلی
-
متاهل دارای دو فرزند

از پیدایش تاریخ علاقه و عشق به پرواز در اغلب انسانها وجود داشته و سرانجام با پیشرفت علم، این آرزو به واقعیت بدل گشت.شهلا ده بزرگی اولین خلبان زن ایرانی است که پیش از انقلاب مدرک خلبانی خود را اخذ کرده است ، او و شوهرش هر دو خلبان هستند و از پرواز لذت می برند.این بانوی خلبان ایرانی که پنجاه ویکمین سال زندگی خود را تجربه می کند می گوید : در سال 1336 در شیراز به دنیا آمدم ، پدرم کارگاه شیروانی و کولرسازی داشت ، از همان دوران کودکی عاشق هواپیما ، پرواز و خلبانی بودم. در سال 1353 هنگامی که در سال سوم تجربی درس می خواندم متوجه فراخوان باشگاه خلبانی شدم و در آن باشگاه ثبت نام کردم، در آن دوره ها، ابتدا آموزش مدل سازی را فراگرفتم و پس از آن به مباحث تئوری و عملی رو آوردم و سپس به مباحث پرواز پرداختیم ، با وسایل پرواز آشنا شدم، هر چه جلوتر می  رفتیم كار سخت تر می  شد. بعضی ها خودشان رها می  كردند و می رفتند؛ در واقع می   فهمیدند كه معنای تمایل با عشق و علاقه فاصله مشهود و مشخصی دارد. بعضی ها هم نمی توانستند كه ادامه بدهند، تلاش كرده بودند اما باید رها می كردند. مثل كوهنوردی كه ریه هایش بنیه عبور از ارتفاع چهار هزارمتر به بالاتر را ندارد؛ آن هم باوجود همه علاقه و پشتكارش. برای همین در هر مرحله تعدادمان كمتر و كمتر می شدو آخرین پله، پرواز بود.ده بزرگی هر پرواز را یك تجربه تازه و یك خاطره می داند. او اولین پرواز را با استاد خلبان به روشنی در حافظه دارد. ابرهای تیره و تپش قلب و شوق و شور دست یافتن به رویاها و آرزوها آن قدر نیرومند هست كه روی نوار حافظه حك شود، همان طور كه صحبت كردن درباره نخستین پرواز بدون مربی و تنهایی در آسمان برای تمام عمر می تواند غرورآمیز قلمداد شود. همان طور كه ما از روی زمین، خط سفید عبور یك هواپیما را روی سینه آبی آسمان می بینیم و برای لحظه ای دست كم به آن خیره می  شویم و می خواهیم تصور كنیم آن خلبان چه حالی دارد وبا چه سرعتی در پرواز است، ده بزرگی حالا خلبان است. رویای كودكی و علاقه  نوجوانی برای او دیگر آرزو نیست اما وقتی به راه رفته نگاه می  كند می  گوید: به زحمتش می   ارزید.
اودر پاسخ به این سوال که از این كه اولین خلبان زن هستید چه احساسی دارید می گوید:
خب  به هر حال این واقعیتی است كه اول بودن ناخودآگاه غرور آفرین است،
ولی به نظرم انسانیت مهمتر از اولین بودن استاین بانوی خلبان در خصوص خلبان شدنش گفت : تصور نمی کنم بتوانم واژه هایی به جز علاقه فراوان برای پاسخ دادن به این پرسش پیدا کنم ، هر کس در سنین جوانی به چیزهایی که اهداف آینده اش را می سازد فکر می کند ، طبیعی است من هم در راستای علاقه شخصی خود و امکانات آن زمان و به فضل خداوند این شغل به عنوان هدفم قرار گرفت و موفق شدم. او در رابطه با جایگاه خلبانان زن در ایران گفت : با گذشت زمان و با حضور زنان در فعالیت های اجتماعی ، جامعه پذیرای بانوان در فعالیت های گوناگون شده است و با عنایت به این مسئله در حال حاضر در ایران زنان عهده دار مشاغلی نظیر مشاوره ریاست جمهوری ، وکالت و یا حضور در مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده و ... هستند جایگاه زن در ایران بسیار تغییر کرده و به جایگاه اصلی خود نزدیکتر شده اند. شهلا ده بزرگی که خلبانی جت فالکن را بر عهده دارد مسوولیت پرواز و بازرسی کلیه دستگاه های ناوبری فرودگاه های کل کشور را نیز بر دوش می کشد ده بزرگی در خصوص فعالیت های جانبی دیگرش این چنین می گوید : علاوه بر این که در ماه باید 20 ساعت پرواز داشته باشیم در پستهای اداری مشغول به کار هستم . از جمله مدیریت آموزش ، عملیات و کار در مراکز خلبانی ، کارشناسی دفتر استاندارد پرواز را هم بر عهده دارم. او در باشگاه خلبانی، ،آموزش هواپیماهای گوناگونی از قبیل:
بونانزا(Bonanza) سسنا  (Cessna) پایپر (pipper) ، توباگو   (Tobago) ، تی بی ۲۱(۲۱(Tb و ..
را بر عهده داشته داشته است. اودر زمان هشت سال دفاع مقدس نیز همگام با دیگر همکاران مرد فعالیتهای زیادی داشته است. اودر پاسخ به سوالاتی که درمورد پرواز در زمان جنگ ایران وعراق پرسیده شد، می گوید: من هم پا به پای آقایان پرواز می    كردم و ساعت پرواز جنگی ام همسان با بقیه است. ما بنا به نوع ماموریتمان مرتب تقسیم می   شدیم. یك گروه در تهران و گروهی در اهواز، اصفهان، دزفول، شیراز و ... پرو از می كردیم و ماموریتمان را انجام می دادیم، آن زمان زیاد احساس ترس نداشتیم. یعنی همه با دل و جان می خواستیم یك جوری به مملكت خدمت كنیم.
آیا در آن هنگام علاوه بر آموزش، مسوولیت دیگری هم داشتید؟
علاوه بر اینكه معلم بودم در مقام معاون آموزش عملیات باشگاه خلبانی هم فعالیت می كردم..
این درست است كه می گویند واژه ترس برای خلبانان مفهومی ندارد؟
اصلا این طور نیست. بالاخره ما هم انسان هستیم. بله... شاید در لحظه حادثه نترسیم ولی بعدش تازه می فهمیم چه خطراتی از سرمان گذشت.
چه خطراتی در زمان جنگ شما را تهدید می كرد؟
خطرات زیادی داشتیم. مثلا وقتی وضعیت قرمز می    شد و ما در آسمان بودیم، چه خانم و چه آقا طبیعی بود كه بترسیم. ترس از اصابت موشك، هواپیماهای دشمن، خود مشكلات پرواز و ... همه خطرآفرین بودند. ولی در آن شرایط ما باید انجام وظیفه می  كردیم. باور كنید گاهی به قدری پرواز می  كردیم كه از خستگی جلو رویمان را نمی    دیدیم و وقتی پیاده می شدیم، احساس می كردیم می خواهیم زمین بخوریم.

وی تمامی دوره های خلبانی را در ایران گذرانده و هم اکنون در سازمان هواپیمایی کشوری مشغول به کار است.او در خصوص آشنایی و ازدواجش با خلبان میرزایی می گوید : ما با یکدیگر همکار بودیم ، خب به هر حال در رفت و آمدها یکدیگر را می دیدیم اما ازدواج ما کاملا سنتی انجام شد و ثمره این ازدواج نیز دو پسر است که در مقطع دبیرستان مشغول به تحصیل هستند. ده بزرگی در خصوص خاطرات بیاد ماندنی پرواز می گوید : سفری که پس از ازدواج با همسرم داشتیم ، که آن سفر برای من بسیار خاطره انگیز بود چرا که به همراه شوهرم در آسمان بودیم، به جز این سفر سفری بود که همسرم خلبانی هواپیما را بر عهده داشت و من و پسرانم به عنوان مسافر در آن هواپیما حضور داشتیم و این پرواز برای فرزندانم به یاد ماندنی بود.

این بانوی خلبان در خصوص گذراندن اوقات فراغت خود به خبرنگار ایونا می گوید : اوقات فراغتی برای ما باقی نمی ماند اما سعی می کنم از کوچکترین فرصتی استفاده کنم و بیشتر وقت خود را با خانواده ام سپری کنم و ورزش شنا را به شکل تقریبا حرفه ای آموخته ام و انجام می دهم .

ده بزرگی در پایان این گفتگو می‌گوید: افرادی که به این حرفه علاقمند هستند بنا به علاقه خود می توانند به این حرفه رو بیاورند ، اما یک سری فاکتورهایی را هم باید در نظر گرفت از جمله اینکه دارای روحیه ای خستگی ناپذیر باشند ، صبر و شکیبای را سر لوحه کار خود قرار دهند از طرفی جامعه نسبت به گذشته تفاوت های زیادی هم کرده است ، با این حال خانم های کمی در این حرفه مشغول به فعالیت هستند به همین خاطر در این جمع کوچک بانوان باید وجهه رفتاری خود را حفظ کنند.

منبع :1-خانواده سبز 2- روزنامه همشهری یكشنبه ۷ تیر ۱۳۸۳

بر قله های سبزجهان خیمه می زنیم تا چشم آسمان نبیند ذلیلمان

سه شنبه 15/5/1387 - 13:35 - 0 تشکر 50668

سلام دوستان .

پس اگر می گفتید مردان ایرانی ، فکر کنم شاهد مثال های کثیری را یافت میکردید .

میدانید رتبه های برتر کنکور از آن پسران است .

میدانید پسران در زبان های خارجی موفق تر عمل میکنند .

میدانید بیشتر قهرمانان ورزشی مرد هستند حتی شطرنج .

میدانید بیشتر فرار مغز ها از آن پسران است .

اصلا میدانید مردان در هر شغلی میتوانند اشتغال کنند یعنی همه فنون را به راحتی یاد میگیرند.

میدانید بیشتر دانشمندان و مخترعان چه زمان قدیم و چه زمان حال از مردان هستند .

و آخرین نکته اینکه اگر یک آمار گیری از مردان و زنان ایرانی شود میفهمید که منحنی میزان به سمت آقایان در صعود است . البته در زمینه ی دستاورد ها .

کاش میدانستم که کجا دلها به ظهور تو آرام خواهد گرفت  

شنبه 19/5/1387 - 15:30 - 0 تشکر 51366

سلام دوستان

دوستان ممنونم از پاسخهاتون .عسل خانم خیلی جالب بود مرسی. دوستان درسته که شاید اعتقادات بعضیها درست نیست ولی مهم اینه که ایرانی هستن وافتخار ایران به شمار میرن. جناب chelsea در این تاپیک میخوایم خانم های موفق رو معرفی کنیم که البته کم هم نیستن و حتی خیلی هاشون هم ناشناخته موندن . آقایون موفق هم داریم ولی نباید آقایون رو با خانم ها مقایسه کرد چون بالاخره از نظر شرایط و...باهم متفاوتن

موفق باشید

كاش معشوق ز عاشق طلب جان میكرد

تا كه هر بی سر و پایی نشود یار كسی

کد بازاریاب :424322

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.