تبیان، دستیار زندگی
گردهمایی بزرگ کاربران سایت تبیان در تاریخ 21/11/87 مصادف با سی امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گردهمایی بزرگ کاربران تبیان

به مناسبت سی امین سالگرد انقلاب اسلامی

قصری زاده قاری بین المللی

گردهمایی بزرگ کاربران سایت تبیان در تاریخ 21/11/87 مصادف با سی امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد.

مهندس روستاییورود دکتر خاموشی به گردهمایی

این مراسم از ساعت 18، با نواخته شدن سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط قصری زاده، قاری برجسته بین المللی آغاز به کار نمود. در ابتدا مهندس روستایی، مدیر روابط عمومی ضمن خوش آمدگویی به مهمانان، تبیان را نهالی نو پا از نسل انقلاب دانست و همچنین از کلیه کاربران خواست با ارائه انتقادات و پیشنهادات خود، موسسه را در جهت هرچه بهتر ارائه نمودن خدمات، کمک و یاری نمایند.

مسابقه حاضرین  حاضرین در جشن

سپس در این مراسم مسابقه ای طنزگونه بین حاضرین در سالن با اجرای زیبای حسین رفیعی، هنرمند محبوب سیمای جمهوری اسلامی برگزار گردید.

گروه سرود آفتاب

در ادامه گروه سرود دانشجویی آفتاب به اجرای برنامه با مضمون پیروزی انقلاب اسلامی پرداختند.

گروه تئاتر جانعلی

پس از آن، گروه تئاتر طنز جانعلی با حضور هنرمندان صدا و سیما فضای گردهمایی را شاد و دل انگیز نمود.

حجه الاسلام دکتر خاموشی

سپس حجه الاسلام دکتر خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خاطره ای از دوران نوجوانی خود در زمان ورود امام به ایران و حضور وی در گروه سرود خوش آمدگویی در فرودگاه مهرآباد بیان نمود و با آرزوی سربلندی برای تمامی کاربران تبیان آینده این سایت را پربار و شکوفا ترسیم نمود.

میزگرد تخصصی  هیئت مدیره تبیان و دکتر خاموشی

در ادامه پس از اجرای سرودی دیگر، میزگرد پرسش و پاسخی با حضور مسئولین و مدیران سایت تبیان صورت گرفت. این جلسه که با حضور دکتر عسگری (عضو هئیت مدیره موسسه)، دکتر سلطانی (قائم مقام سر دبیر سایت)، مهندس واحدی (مدیر فنی)، مهندس حسینی (قائم مقام معاونت اطلاع رسانی) و مهندس احمدی (مدیر انجمن های تخصصی) به منظور پاسخ گویی به سوالات مطروحه از سوی کاربران در زمینه های مختلف سایت برگزار گردید، انتقادات و پیشنهادات کاربران مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

اهداء جوائز

در خاتمه نیز مراسم قرعه کشی مسابقه پیامکی و همچنین مسابقه برگه های نظر سنجی که بین حاضرین در سالن پخش شده بود، انجام گردید که به منتخبین جوایزی اهداء گردید.

روابط عمومی موسسه تبیان