تبیان، دستیار زندگی
در سومین روز از نمایشگاه قرآن اصفهان، غرفه تبیان پذیرای خیل بازدیدکنندگان بود. از جمله این بازدیدکنندگان جناب آقای دکتر شهرزاد نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی بودند...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گزارش خبری سومین روز از نمایشگاه قرآن اصفهان

پنجمین نمایشگاه قرآن کریم در اصفهان

در سومین روز از نمایشگاه قرآن اصفهان، غرفه تبیان پذیرای خیل بازدیدکنندگان بود. از جمله این بازدیدکنندگان جناب آقای دکتر شهرزاد نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی بودند. ایشان ضمن بازدید از غرفه تبیان فعالیت های این موسسه را مفید و تاثیرگذار در امور فرهنگی برشمردند. ایشان با بیان اینکه تبیان برای مردم باید بیشتر معرفی گردد، خواستار تبلیغات گسترده تر در این زمینه گردید. مهندس حکمت منش مدیر تبیان اصفهان، ضمن تشکر از حسن توجه مسئولان به امور فرهنگی، افزایش بودجه تبلیغات در امر فرهنگ را از راهکارهای مفید جهت معرفی بیشتر تبیان دانستند.

پنجمین نمایشگاه قرآن کریم در اصفهان

از دیگر بازدیدکنندگان ویژه غرفه تبیان، جناب حجت الاسلام ابطحی، مدیر موسسه ام الکتاب بودند که ضمن بازدید از غرفه، زمینه های همکاری بیشتر در امور فرهنگی و قرآنی را با مدیر تبیان اصفهان طی گفتگویی بررسی نمودند.

پنجمین نمایشگاه قرآن کریم در اصفهان

حجت الاسلام اکبری زادگان مدیر سایت نورپورتال نیز طی بازدید از غرفه تبیان، خواستار همکاری بیشتر تبیان و نورپورتال در زمینه ارائه مقالات و محتوای الکترونیکی گردیدند.

روابط عمومی دفتر تبیان اصفهان