تبیان، دستیار زندگی
همزمان با ایام مبارک ماه رمضان، شهر اصفهان بار دیگر شاهد برگزاری نمایشگاه بزرگ قرآن کریم است...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پنجمین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم در اصفهان آغاز به کار کرد

نمایشگاه قرآن اصفهان

همزمان با ایام مبارک ماه رمضان، شهر اصفهان بار دیگر شاهد برگزاری نمایشگاه بزرگ قرآن کریم است.

پنجمین نمایشگاه بزرگ فرهنگی هنری قرآن کریم اصفهان از روز دهم الی هجدهم ماه مبارک رمضان در سه بخش موسسات فرهنگی، موسسات نرم افزاری و نشریات قرآنی و با مساحت هشت هزار مترمربع در محل دائمی نمایشگاه های اصفهان واقع در پل شهرستان در حال برگزاری است.

نمایشگاه قرآن اصفهان      نمایشگاه قرآن اصفهان

در آئین گشایش پنجمین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم اصفهان که روز پنج شنبه 21 شهریورماه برگزار شد، مرتضی بختیاری- استاندار اصفهان طی سخنانی با بیان اینکه معنای واقعی حیات بشری تحقق آیات و روایات قرآن کریم در زندگی انسان است، گفت: برترین جامعه، جامعه ای است که بیشترین عمل به آیات قرآن و تحقق اهداف آن را دربرداشته باشد. ُ

وی تاکید کرد: در راستای ترویج مبانی و مفاهیم قرآنی در زندگی، نباید تنها به برگزاری اینگونه نمایشگاه ها اکتفا کرد.

نمایشگاه قرآن اصفهان      نمایشگاه قرآن اصفهان

همچنین رئیس حوزه علمیه اصفهان با ارسال پیامی به پنجمین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم در اصفهان، ضمن بزرگداشت و تکریم برگزاری این نمایشگاه بیان داشت: امید است به برکت خون مطهر شهدای راه حق و به یمن مجاهدت عظیمی که در طول تاریخ پرفراز و نشیب اسلام تا به این زمان از سوی اولیای الهی و وارثان آنان صورت پذیرفته و کلمه طیبه اسلام که امروز نام کشور و نظام را متبرک کرده، بتوان با اعتصام به حبل قرآن و عترت و با شناخت و معرفت معارف عالیه آن پاره ای از غبارهای مظلومیت و مهجوریت این دو ثقل عظیم را کنار زده و در زیر لوای حق به قله رفیع عمل به قرآن، عترت، فلاح و رستگاری نائل شویم.

نمایشگاه قرآن اصفهان      نمایشگاه قرآن اصفهان

در پنجمین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم در اصفهان، غرفه ی موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان نیز همچون سال های گذشته ضمن ارائه ی محصولات نرم افزاری این موسسه ، با تلاش و همکاری اعضای انجمن نصف جهان، به معرفی سایت تبیان به بازدیدکنندگان می پردازد.

نمایشگاه قرآن اصفهان      نمایشگاه قرآن اصفهان

غرفه ی تبیان در دو روز نخست برگزاری پنجمین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم در اصفهان شاهد استقبال اقشار و سنین مختلف بازدیدکنندگان بوده است.

ضمن آنکه در روز دوم برگزاری این نمایشگاه، مسوولان مرکز تحقیقات رایانه ای حوزه علمیه اصفهان با حضور در غرفه ی تبیان با فعالیت های این موسسه از نزدیک آشنا شدند.

خاطر نشان می شود غرفه تبیان در پنجمین نمایشگاه بزرگ فرهنگی هنری قرآن کریم اصفهان، روز بیست و یکم الی 29 شهریورماه، از ساعت 16 تا 24 در سالن شیخ بهائی واقع در محل دائمی نمایشگاه های اصفهان جهت بازدید عموم دایر است.

روابط عمومی دفتر تبیان