تبیان، دستیار زندگی
در ادامه پنجمین همایش پروژه های دانش آموزی قصد داریم برای معرفی مدارس شرکت کننده و پروژه های ارائه شده بصورت تصادفی برخی غرفه ها را همراه عکس شرکت کنندگان به نمایش بگذاریم
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دستاوردهای دانش آموزان در پنجمین جشنواره

در ادامه پنجمین همایش پروژه های دانش آموزی قصد داریم برای معرفی مدارس شرکت کننده و پروژه های ارائه شده بصورت تصادفی برخی غرفه ها را همراه عکس شرکت کنندگان به نمایش بگذاریم.

مدرسه راهنمایی آل طه

مدرسه راهنمایی آل طه

امیر حسین نظری، امید اسماعیل پور و علیرضا سیفی کاران اعضای گروه مدرسه راهنمایی آل طه با همراهی مربی خوبشون خانم سعیده شمس توانستند موشک آبی چتر دار بسازند. موشک ساخته شده توسط این دانش آموزان با برد 114متر توانست رتبه دوم را میان موشک های آبی ساخته شده کسب کند.

رباط های فوتبالیست دبستان آل طه

دستاوردهای دانش آموزان مدرسه آل طه

این دانشمندان کوچک با سعی و تلاششان توانستند روباط های فوتبالیست بسازند و در این دوره از همایش پروژه های دانش آموزی شرکت کنند. مسابقه رباط های فوتبالیست این گروه بسیار پرهیجان و دیدنی بود.

گلایدر دبستان آل طه

دستاوردهای دانش آموزان مدرسه آل طه

پوریا فتحعلی پور، علی دهقانی و اویس آقازاده اعضای گروه ساخت گلایدر و بررسی زلزله را تشکیل می دهند. این دانش آموزان با ساخت گلایدرهایی که در تصویرمی بینید، در رقابتی دیدنی توانستند مقام اول را بدست آورند.

ENO و موشک دبستان آل طه

دستاوردهای دانش آموزان مدرسه آل طه

حمید رضا داودی،  علی منتظری، عباس نکیسا، سهیل ملک خطایی، محمد رضا فرحزادی، آرمین شهوند با تلاش خود و همراهی مربی مهربانشون، دو پروژه موشک آبی و ENO را در این همایش ارائه دادند. موشک های زیبایی که در دستان اعضای این گروه می بینید با بطری نوشیدنی ساخته شده و سوخت آنها آب است. آنالیز حرکت و پرتاب این موشک ها نیز بر اساس قوانین نیوتن است.

تهیه: الهام گارسچی

گروه مدرسه اینترنتی سایت تبیان. تنظیم: نسرین صادقی